Frank van den Driest is gedreven, pragmatisch en resultaatgericht. Hij is ervaringsdeskundige en voormalig adviseur op het gebied van de ontwikkeling en implementatie van merkmarketingstrategieën.
In 2019 heeft Frank mede het Institute for Real Growth opgericht, een non-profitorganisatie die CMO's en andere leiders helpt om multi-stakeholder groei te realiseren door hen in contact te brengen met collega's en experts via live-action-programma's.
Frank is co-auteur van twee omslagartikelen in de Harvard Business Review - 'Building an Insights Engine' in 2016 en 'The Ultimate Marketing Machine' in 2014, waarvan de laatste de bestverkochte uitgave in de geschiedenis van HBR was. Meest recentelijk is zijn Da Vinci CMO-artikel gepubliceerd door FAST Company. Hij heeft meerdere boeken geschreven, waaronder de bestseller ‘The Global Brand CEO’. Frank is keynote spreker geweest bij Cannes Lions, ESOMAR, de MMA, de ARF, PMRG, Fachtagung en vele anderen.
Frank heeft talloze groeitrajecten geleid voor wereldwijde merken zoals Shell, Unilever, Sony, ING, AkzoNobel, Pepsi, GSK en vele anderen. Hij besteedt nu zijn tijd aan het coachen van wereldwijde marketing- en bedrijfsleiders op het gebied van bedrijfsgroei met oog voor de mens en effectief leiderschap, en treedt op als niet-uitvoerend bestuurslid voor Frisse Blikken.