Retail is groot, veelzijdig, complex. En wispelturiger dan ooit! Hierdoor hebben veel professionals onvoldoende kijk op de breedte van retailmarketing. Ze concentreren zich op enkele parameters, terwijl juist het complete spectrum zo belangrijk is.
Om je dit complete spectrum te laten begrijpen, zetten we doorgewinterde sprekers voor de groep. Zij gaan de interactie met jou aan en bieden inzicht: in modellen en methoden, praktijkervaringen en zinvolle combinaties.
Strategie
(Gast)docenten: Marc van Eck, Philip Kok, Marjolijn Meynen
Klantsegmenten & Retail media
Gastdocenten: Coen Kempen, Frans Melenhorst, Marcel Vogels
Merkontwerp & innovatie
Gastdocenten: Loe Limpens, Jan Willem Koch, Micha Medendorp
Inkoop & Merchandising
Gastdocenten: Hans Blom, Rob van Herpen, Kees Buur
Formaten & Kanalen & operaties
(Gast)docenten: René Repko, Aart Vogel, Nienke van de Streek
E-commerce
Gastdocenten: Martijn van der Zee, Suzanna Koning, Niek Veendrick
Retailreclame
Gastdocenten: Michel Mac Donald, Johan Van Der Zanden, Caroline van Turennout
Leiderschap, organisatie & cultuur
Gastdocenten: Niels Willems, Jan-Kees Walrave
Duurzaamheid
Gastdocenten: Leontine Gast, Alec Clement
Winnaars & Verliezers - cases en voorbeelden
(Gast)docenten: René Repko, Pim Van den Berg, Ernst-Jan Smids