In september 2024 gaat weer een aantal nieuwe meerdaagse opleidingen van start bij Iris Academy.
Nieuw in het programma is de opleiding ‘Succesvol samenwerken: vanuit vertrouwen tussen adverteerder en bureau’, die is ontwikkeld door Carolien van ’t Hek. Deze vijfdaagse opleiding is bedoeld voor iedereen die verantwoordelijk is voor campagnes of uitingen van een merk of de verantwoordelijkheid heeft voor een klant bij een bureau, of dat nu een creatief, online of mediabureau is. Dit is de eerste opleiding in Nederland met de nadruk op het verbeteren van de vaak complexe samenwerking tussen bureau en opdrachtgever. Resultaat van de opleiding is een betere samenwerking en effectievere campagnes en uitingen.
Ook de opleiding ‘Humanizing Growth’ van Aljan de Boer staat voor het najaar gepland in het Iris-programma. Deze opleiding gaat over de rol van marketing in het realiseren van duurzame groei voor alle stakeholders van een organisatie, zoals medewerkers, klanten, samenleving én aandeelhouders. Dit is de vijfdaagse Nederlandse versie van het vooraanstaande internationale CMO leadershipprogramma van het Institute for Real Growth (IRG), gebaseerd op de internationale ‘Growth Study’.
Onder leiding van Mary Hoogerbrugge en Onno Maathuis start weer de opleiding ‘Merk Leiderschap – Positionering voor de toekomst’. In deze opleiding leer je van de theorieën van de grote merkdenkers en de kennis en ervaring van topsprekers uit de wetenschap en praktijk. Je ontwikkelt je als professional met een eigen visie en leert hoe het merk kan bijdragen aan het succes van jouw organisatie.
De opleiding ‘Het Juiste Doen als Niemand Kijkt’ is een cross-over van reputatiemanagement en ethiek van Frank Peters en gaat al weer de vierde editie in na drie succesvolle series in 2023 en 2024.
Lees meer over de details en de planning van het totale opleidingsaanbod van Iris Academy op www.irisacademy.nl