In een tijdperk van ongekende verandering en complexiteit is een ding zeker: alles is onzeker! In dit speelveld is het hebben van een helder strategisch kompas, om te navigeren van cruciaal belang om te blijven vernieuwen en daarmee succes te realiseren. Onze nieuwe Masterclass "Kleur Bekennen & strategisch kompas" is een unieke Masterclass voor marketeers, managers, strategen en vernieuwers die hun organisaties willen leiden naar een kleurrijke toekomst. Kleur bekennen als methodiek helpt om vernieuwende perspectieven te ontwerpen naar die toekomst. Uit de praktijk vertellen we en bieden we inzichten en praktische handreikingen.
Masterclass 1: Kleur bekennen & strategisch kompas
Omschrijving: In een maatschappij die continu in beweging is, is helder onderscheidend vermogen steeds meer een randvoorwaarde voor succesvolle organisaties en authentiek leiderschap. Hoe kies je een heldere positie en waarom? Hoe zorg je voor een doorvertaling van dat onderscheidend vermogen, die heldere kleur, in alles wat je organisatie drijft en doet?
Strategische vernieuwing staat en valt bij een heldere kleur en zichtbaarheid daarvan. In deze tweedaagse masterclass staan de noodzaak en de stappen van het strategische kompas centraal. We geven inzichten en handvatten en laten je succesvolle implementaties hiervan zien. Een complete tweedaagse masterclass die iedere vernieuwer en manager een basis geeft om de organisatie vanuit de kern te laten groeien en bloeien. Met inspirerende topsprekers die in de praktijk succesvol hebben vernieuwd. Praktische inzichten, discussies met elkaar en volop praktische instrumenten om zelf je kompas te ontwikkelen.
Dag 1:
Dag 2:
Op dag 1 sluit Anouk Beeren aan als gastdocent. Voor haar is Kleur bekennen vanzelfsprekend. Samen met Marco en Rachelle heeft ze digitalisering en heldere keuzes gemaakt bij Bidfood, maar vertelt ze ook hoe ze kleur bekend heeft bij Intergamma en nu als CEO bij Ibuyflowers. Een inspirerend verhaal!
Literatuur: